Vragen over de waspas
Ja, de waspas is GRATIS! Opwaarderen is niet verplicht. Wilt u wel opwaarderen, dat kan met €30, €50, €100, €200 of €400.
Ga naar ‘Waspas aanvragen’. U ontvangt een bevestigingsemail dat uw waspas klaarligt bij de wasstraat. Bij registratie kunnen wij uw wastegoed veiligstellen bij diefstal of verlies van uw prepaid waspas. Na registratie kunt u de waspas desgewenst opwaarderen.
Ga naar ‘Mijn waspas’, klik daar op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul het mailadres in dat u gebruikte bij het registreren van uw waspas, en klik op ‘Verzenden’. U ontvangt een nieuwe code per mail.
U kunt dit zelf regelen na het inloggen op onze website in het onderdeel ‘Waspas’. Vervolgens kiest u voor ‘Wachtwoord wijzigen’. Wijzig uw wachtwoord. Vergeet niet op ‘Opslaan’ te drukken.
Opwaarderen is niet verplicht. Wilt u wel opwaarderen, dat kan vanaf € 30,- wastegoed! Dit kunt u na registratie online doen of aan de kassa bij de wasstraat.
U kunt online opwaarderen en betalen met iDEAL óf u kunt opwaarderen in de wasstraat waar u contant, met uw pinpas of creditcard kunt afrekenen.
Indien u uzelf heeft geregistreerd, kunnen wij een nieuwe waspas aan uw oude waspas koppelen en uw tegoed overzetten. Deze service kan alleen bij geregistreerde passen. Uw waspas wordt geblokkeerd en een nieuwe waspas wordt gekoppeld aan uw huidige klantnummer en wastegoed. Stuur hiervoor een mail naar info@carwashtilburg.nl met uw NAW-gegevens en eventueel uw pasnummer. U krijgt dan een bericht wanneer uw nieuwe pas klaarligt bij de wasstraat.
Dit gaat eenvoudig. Log in op uw account en pas uw gegevens aan. Vergeet niet op ‘Opslaan’ te drukken.
Ja, dat kan. U vraagt online de eerste waspas aan via onze site. Bij uw bezoek aan onze wasstraat kunt melden dat u graag één of meerdere passen aan uw account gekoppeld wilt hebben. Dit regelen we dan ter plaatse.
Ja, dat kan. De waspas is niet gebonden aan kenteken of persoon.
Ja, dat kan. Als uw waspas is geregistreerd, of als u dat alsnog doet (met tenaamstelling zoals u wilt zien op uw factuur) is het mogelijk om zelf een btw-factuur van uw opwaardering af te drukken. U kunt inloggen, de transactie bekijken en een factuur genereren. Volgende facturen zullen automatisch gemaild worden.
Er kan wat tijd zitten tussen de betaling en de verwerking van de opwaardering. Normaal gesproken is de opwaardering na uiterlijk 15 minuten zichtbaar. Als het langer duurt, stuurt u dan een mail van de transactie en uw waspas naar info@carwashtilburg.nl. Wij zullen dit dan voor u uitzoeken en eventueel corrigeren.
In bijzondere gevallen, zoals verhuizing ver weg van onze Carwash, of overlijden van een pashouder is het mogelijk dat wij het door u betaalde wastegoed terugstorten. Stuurt u een email met de reden van opzegging, een kopie van uw waspas en een kopie van uw bankpas naar info@carwashtilburg.nl. Wij zullen uw verzoek beoordelen en eventueel het bedrag terugstorten. Opwaardeer- en registratiebonussen worden op dit bedrag in mindering gebracht.
Nee, dit kan niet. Omdat de waspas geen ‘eenvoudige’ kortings- of klantenkaart is, maar een pas waar tegoed opstaat, kunnen wij om veiligheidsredenen niets anders accepteren dan de originele waspas.
Bel ons
Mail ons
Waspas
Profiteer van mooie kortingen bij afname van een abonnement op onze wasprogramma’s. Zo bent u verzekerd van de mooiste resultaten voor uw auto tegen de laagste prijzen. Zo kunt u tientallen euro’s besparen op onze wasprogramma’s. Bekijk onze abonnements-vormen en zie wat u kunt besparen.
Waar vind je Carwash Tilburg Loven
Carwash Tilburg Loven
Geminiweg 39, 5015BP Tilburg
Tel: 013 – 59 02 222
Email: info@carwash-tilburg.nl
Openingstijden
Maandag 8:00 – 17:00 Dinsdag 8:00 – 17:00 Woensdag 8:00 – 17:00 Donderdag 8:00 – 17:00 Vrijdag 8:00 – 17:00 Zaterdag 8:00 – 17:00 Zondag GESLOTEN